Rotary

Det var ungdomsdag på bibblan då Rotary (som har hand om utbytesstudenter) delade ut stipendier. På denna suddiga bild ser vi Shams, Hussein och Clara ta emot ett.



Massa musik spelades av massa olika grupper/personer. På denna hyffsat suddiga bild ser vi Soffe, Sanna, Jesper, Tobias. Memmes kamera fotade fler bilder och spelade in lite. Bl a på oss. Så jag kommer lägga ut dem på youtube så snart memme skickar dom till mig:D Länkar hit då.





Trevlig dag. Roddning, repning, spelning, lunchning.

Sedan blev vi bjudna på middag hemma hos Marielle! Gottgottgott! Och efterrätt! Gottgottgott!  Vi pratade en massa och bestämde vad som ska stå på programbladet till projektarbetsföreställningen, duktigt av oss. Dock var jag lite halvdöd och övertrött.

Det blev oxå många skratt. Och tårar. (pga skrattet). (och löken). Kvällens mest långsökta handlade om en bilträff: "åsså ska man träffa bilen med en boll såhär." Gosh ja, den nivån var vi på. Memme konstaterade dock att så kunde jag ha sagt vilket skick jag än var i. Kanske sant.

Men Memme då. "Jag är inte dålig, det är bara att det inte går så bra." Haha sånt i stil med det där säger hon jätteofta xD jag förstår att hon menar något klokare bakom orden, men det låter väldigt roligt hehe.


Hade du en fin dag du med?
Du kanske var och red?
Jag ska rida på islandshästar snart
Jag vill köra gokart





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0