SD och spinning

Det var rätt kul på samhällskunskapen idag faktiskt. Den kommande och även sista uppgiften vi har valt att vi ska ha nu är Politiska partier. Vi lottade om vilket parti var och en ska fokusera på och sedan ska man gå in i den rollen. Om man fick nåt man sympatiserar för mycket med skulle man byta. Jag fick sverigedemokraterna:P haha detta kommer bli kul. Jag och Kevin (som inte är från sverige) är sverigedemokrater. Älskar att ibland gå in i roller som man inte behöver stå för.

Vi diskuterade hur vi skulle göra detta. Debatt? Frågestund? Per skrev upp vårat förslag på tavlan (det sista). Roligt: bordsbyte! :D ^^ (dvs debatt). Kul ska det bli. Visserligen har jag fortfarande inte tid att plugga, men jag hoppas på det ändå.




Ikväll spanns det oxå. Såhär ser den nuvarande spinninglokalen på sjukhuset:)




Hälften av det avlånga rummet är tomt. Man vill bara dansa:D




Puss och kräm
If the plane goes down, damn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0