Bra eller dåligt

Sist jag kollade ut genom fönstret var det blå himmel och soligt värre!

Det blev inge teatern, inge Nitro Express och inge Tobias ikväll. I sista sekunden bestämde jag mig för att stanna hemma, och plugga. Jag visste att det var det klokaste även fast jag hemskt gärna hade velat sitta och lyssna på teatern. Men det är i sådana förhållanden (då jag väljer bort nåt jag verkligen vill göra) som jag faktsikt lyckas plugga när jag bestämmer mig för det. Det måste liksom vara någon mening med att jag stannar hemma och skippar något kul.

Hoppas iallafall ni var där, och hoppas ni hade himla kul oxå!:)

Tror aldrig jag skrivet en uppsats så rakt på sak, så på en gång och så beslutsamt. Bara gjorde liksom. Det är så många gånger jag säger till mig själv att det är "bara göra". Men det går aldrig. Dock ikväll. Ikväll gick det som en dans.

Inget sånthär inte:



Nej ikväll var jag bestämd. Hård. Såhär ska det gå till, åsså gjorde jag det. Det är otroligt fascinerande, det borde skrivas i historiaböcker, för det händer inte ofta. Ska lägga upp den här på bloggen litegrann i taget. Obs: Jag fokuserade inte ett dugg på att skriva gramatiskt eller svenskt korrekt. Jag fokuserade på att göra den.

Det kändes så himla bra medan jag gjorde den. Sedan försvann all stolthet. Bara ca 7 saker kvar att göra som egentligen redan ska vara gjorda. Skickade iallafall iväg uppsatsen och kollade sedan ut genom fönstret.

Svart himmel.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0