Träning på eget bevåg

Känner mig så duktig när jag tar såna initiativ. Visserligen blev det lite sent, blev klar typ vid halv tolv. Men jag fastnade lite vid tv:n där oxå^^ Såg lite "Showtime" och "American idol" medan jag tränade, det var nice. Och nåt pratprogram med nån som jag kände igen så himla mycket. Jag visste att jag sett honom på nåt program alldeles nyligen, och jag kände att det var nån slags sliskig roll han hade. Så kom jag på det nyss! Såg ju lite "Solsidan" på cykellägret och det var han som spelar "Palle" och går omkring och är kåt på alla tjejer.

 

 

Såhär ser det ut i mitt gym när man har mysbelysningen på hihi:

Och i helljus:

 

Cyklarna är inget att ha, iallafall inte för den som är van vid riktiga spinningcyklar och tränings/tävlingscyklar. Helt annat stuk. Jag springer mest på den där jogginggrejen i mitten och kör egen styrka och bålstabilitet på en träningsmatta på golvet som finns där. Dä ä nize. Det är jävligt bra, läs om det. Bra för hela kroppens stabilitet. Jag satsar mest på att skaffa magmuskler, det är speciellt bra för dansen, och magen är centret i kroppen så det gör så himla mycket för allt. Ryggen är oxå viktig. Sedan vill man ju gärna ha en snygg mage^^

 

Annan bållänk

Ännu en bållänk

 

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0