Spelning på bibblan

Om ett tag när nattens maskeradtävling har avgjorts kommer Micro hit och sover över tills imorn då vi ska upp till vågmannen klockan halv 10. (skolan på en lördag?) Jo, vi ska rodda massa instrument till sambiblioteket (försöka proppa in allt i tobias bil). För imorn ska det bli spelninge för några slantar! Det kommer bli jättekul! Bara vi är litegranna utvilade iallafall.

Det blir gitarr och sång, slagverksgrejor, lite dans av Klara (vilket är lite reklam för vårt projektarbete. Men bibblan har öppet som vanligt mellan 11 och 3 och folk kommer mingla omkring och komma och gå. Inte bara vi kommer spela utan massa andra oxå. Men jag, memme, tobias, micro, jesper, klara, sanna och soffe är nog dom jag känner som ska va med. Vi spelar mellan halv 1 och halv 3!

Så kom dit vettja:D Passa på att ta en liten fika på café samba när ni ändå är där oxå:)

Lite sånt här ska vi göra som vi gjorde på äbro-festen:
stor succé var det ju kan jag säga ;)




Godnatt min ofunne katt
Ni andra, gå inte och få fnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0