Schlurp

Hade endel att skriva om igår, men jag hann knappt med mig själv så det blev inget bloggande heller. Nu sitter jag på bibblan och letar information om körsång som hälsa. På hälsaharmoni-kursen ska vi nämligen välja nåt att fördjupa oss i så jag tänkte ta det lite halvhjärtat sådär. Måste försöka att inte vara för ambitiös i mina arbeten så de kan bli gjorda istället, lite snabbare och enklare.

http://www.sensus.se/Kor/Rosten-sa-funkar-den/Kor-och-halsa/

Nu måste jag skynda mig till slagverket och skrika lite Taira. " aaaaaaaaAAAAAAAAAAAaHA *BOM* "

Skriver om igår när jag kommer home.

Trevlig fortsättning på dagen
Gör nåt som är bra för magen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0