Poisson d'avril

dans, historia, underbar lunch (kycklingfilé), dans, kasta gris, dans

*

dator, våfflor, två cyklar ur källarn, mikela(nytt smeknamn), packa, smörja cyklar i nästa källare, mat hos far (kyckling igen), smörja cyklar

*

dator, macka, packa, packa, packa, macka, packa, packa, kiwi, mazarin, dator

*

hej





Jag ska nämligen på det årliga påsklägret (cykelläger) där det förhoppningsvis ska cyklas både landsväg och MTB. Cyklarna är iordninggjorda så gott det gick med hjälp av Emil och packningen blev klar nyss. Det är inte lätt när man ska ha med sig sjuuuukt mycket träningskläder, vanliga kläder, sängkläder, cykelskor, vanliga skor, andra skor, osv. Det räker knappt med en stor jävla bag. Men det verkar funka tillsist iallafall.


Jag är glad, för jag har nya cykelkläder beställda och hitkomna lagom till lägret:D

Jag älskar byxorna, de är precis vad jag behöver.

Se så glad jag är! ^^

Jag har aldrig haft med mig egna cykelttvättgrejer på läger, men nu fan, nu är jag utrustad som få!!

 

Jahapp, imorn ska vi dra från Härnta och köra mot Högbo klockan 7 på morgonen. Hoppas nån ringer och väcker mig. Dvs Emil. Sedan blir jag borta till på söndag, utan dator. Det ska bli skönt faktiskt. Dock kommer jag ha tusen olästa blogginlägg att läsa av alla jag följer på bloglovin:P Jävla bloggnörd. Hörs efter helgen om ni inte får för er att smsa eller ringa, vilken såklart skulle vara trevligt!

 

Sov på en cykel

Vakna utan nyckel

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0