Nationella-frukost



Det gäller att ladda upp sig inför nationella.
(Aprikoskräm och två lingongrova med sallad, tomat, skinka, avokado, salladskrydda<3)

Vi fick sitta och skriva från halv 9 till 2 om vi ville, med 45 min lunch halv 12. Hade tänkt ta lunch och sedan komma tillbaka med nya ögon och läsa min text igen innan jag lämnade in den. Men så ambitiös orkade jag inte vara. Kände mig så pass färdig och nöjd. Gick på toa istället och försökte komma tillbaks med nya ögon, tror det blev bra^^

Man fick välja uppgift av några olika förlag. Jag skrev en krönika om nätdejting. Tänkte lägga upp den här nån gång framöver.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0