Lekia

Lekte lite med grabbsen i caféterian idag. Blev bjuden på en kopp kaffe av Per, eller Ali eller hur det ju var. Generösa pojkar det. Kevin fotade lite med mobilen min:

Jesper och Mickel!


En Emma som ser väldigt creepy ut!


En Per!



Väl på slagverket i eftermiddag satt vi och smidde onda planer för att Lycken kidnappat Marielle och Micro så vi fick vänta i en evighet. Vi som behöver all slagverkstid vi kan få!

Efter rep, NBV-möte, helslut efter dagen. Inte så mycket sömn (var uppe och dansade dancehall) och en tidig morgon och lång dag. Goshgosh.

Så jag svängde in på donken och satt och chillade ("chilla på donken") och tog det lugnt och skrev lite istället för att skynda hem och göra middag. Åh, lekplatsen. I sommar ska jag vara ute och leka en massa!


Väl hemma fann jag reklamen! Kom på mig själv med att bli jätteglad över att se leksakstidningen. Dock fanns det inte så mycket för mig i den märkte jag sedan...


Jag ska sova typ nu. Nationella i 5 timmar imorn. Kanske ska skiva nåt om igår bara.

Sov som en gris
Vakna av en fis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0