En mat-tants underbara barndom

Var nära på att bryta ihop idag med. För ingenting. Absolut ingenting och allting. Gosh, jag får kämpa för att behärska mig.

Åt lunch sent. Samtidigt som mattanterna åt. Det blir så på tisdagar nu. Rätt kul att lyssna på mattanters vardagsprat. Vad jag lärt mig idag:
  • Den skäggiga mattanten försöker skämta utan framgång.
  • Den tjocka mattanten (inget illa menat) pratar mycket.
  • Hon badade även med korna när hon var liten.
  • Btw så råkade hon duschade hon mig med diskvattenslangen igår. Men men, det är sånt som händer.
Jag älskar iallafall barndansen. Att få jobba med barn som är söta och underbara (och jobbiga ibland), dom gör mig så glad. Och påminner mig om den underbara barndomen.

 

Försökte ta en bild till programbladet. Självutlösare ftw.

 

Sov som en smock

Vakna hos en kock



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0