Drama drama draaaa

Jag bloggade ingenting om min dag igår för jag hade inga bilder av nåt som hänt under dagen... trodde jag! Kom på idag att det hade jag ju faktiskt! Så här kommer dom!

Smakprov ur våran teaterföreställning på dramat (grupp på musik- och kulturskolan):


Vi har inte bestämt exakt vad vi ska ha på oss, hittills har vi improviserat lite varje gång typ. Detta var gårdagens klädnader! Kul med klädförråd!!

Ylva styr och ställer.


Christian, Tone och Samuel. (i rollerna: Tjo, Tjim och Stark)


Carl och jag. (i rollerna Usch och Fy)


Carl och Rosie (roller: Usch och Stor)


Micro
(i rollen: Åhå)


Vi är några till oxå men de var inte där igår.

Måste tillägga att jag kan inte sluta le åt bilden på micro, hon är så jävla snygg! xD


Jag återkommer om uppspelningsdatum så kan ni komma och kolla om ni vill:) Det är en rolig liten pjäs. Frågan är bara om vi lyckas hitta uppspelnings- och extra repningstider då alla kan, det är näst intill omöjligt. Ni förstår inte hur mycket energi vi lägger ner på att försöka få ihop detta. Men föreställning ska det faaaan bli!:D


Ha det så glatt
Säg det med ett skratt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0