Dagen - Halksockar och dansmix

Efter nationella och kuligt slagverksrep på trumbit och stomp så gjode jag lite annat. Var bl a en sväng på stan och hittade awesome byxor och awesome perfekta linnen på HM (presentkort wiho). Lekte lite i provrummet oxå förstås.



Köpte massa HALKSOCKAR på lindex barnavdelning! Som tur är går den största halksockestorleken (28-30) på min fot. Älska halksockar! Asbra att dansa i när man inte vill halka omkring eller dansa barfota. Krokodilen var dock inte halksocka men kunde inte låta bli att köpa den endå^^



Efter middag hos mamma i äbro blev det teatern och norrdansföreställning, underbart!



"Dance Mix XL"

Går även imorn kl 19 på härnösands teater. Gratis upp till 19 år!




Efteråt hängde jag med Memme till Madde en sväng. Där fanns en Kim, Malin, Gibbe, Feffe och några kissemissar.



Jag och randig var randiga tillsammans hela kvällen:)



Kommentarer
Karin

Lite tips på halkisar i större storlekar:



http://strumpor.timarco.se/List3a9aa1c7-b78c-4205-aed4-9e56c5ba2b93.aspx



Och ytterligare:

http://karsv.bloggsida.se/diverse/giveaway

2010-05-02 @ 11:51:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0