Bra dag och sedan

Det var baotakul på jazzdansen! (willsons dans). Ca 4 ggr kvar för mig att öva sen ska det blir uppvisning av någe slag:D

Efter dansen bar direkt iväg på vågmannen för att... dansa! Norrdans-elin kom och hjälpte oss med lite goda råd. Sedan var vi jätteduktiga och effektiva och kom på lite mer dans, wihoo.

Sedan var det dags att handla. Lite smått och gott. Vi hittade även denna!(bilden under). Jag ska förklara. Willson ville att Lisa skulle köpa en speciell sorts fisk. Därför hade han ritat den så hon skulle hitta rätt xD hahahhahahaahhaha, den var underbar. Och jag tror vi råkade hitta den oxå!^^ Isåfall förstår jag nu varför han skulle rita den xD
hahhahahha...




Handlade även det mest onödiga man kan handla när man egentligen inte har råd. Men ack så underbart. Kinderägg. Nu förstår jag ju att ni är hemskt nyfikna på vad som gömde sig i ägget. Det visar sig längre ner i inlägget!




Iallafall ungefär tills jag tog dethär kortet fick jag njuta av min braiga dag.




På nåt sätt måste man försöka göra sig glad igen liksom. Jag testade med choklad och fann till min förvåning...
En kinderapa!
(stämpelapa)




Hoppas ni får sova gott
Man kan inte alltid ha det så flott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0