Update: Aj

Har fått förfrågningar om vart jag bet mig. Det är ju inte helt självklart... (?)

Lovisa
: "Bet du dig i kinden, eller någon annanstans? Typ... Stortån? Det skulle vara lite wierd(a)"

Ja alltså stortån skulle nog inte vara helt utesluten från listan. Jag och stortår har ju en liten historia. (Bli inte avskräckta gott folk, jag brukar inte bita mig, eller någon annan för den delen, i stortån. Stortår ska man va försiktiga med.) Att bita sig i stortån hade ju vart en lite intressantare historia att berätta, jag menar, hur kunde det gå till liksom?;O Men tyvärr, det var bara kinden jag bet mig i.

Men hör upp gott folk! Här kommer uppföljaren: Jag bet mig idag igen, på samma ställe! (lätt hänt).

Btw, jag och mamma gjorde värsta insatsen idag. Ellen hon, men jag är säker på att jag klarat av det oxå om jag var tvungen... Jag skulle värma nåt i micron, är påväg dit, men kommer inte långt förrän någon stoppar min väg: en stor fet jävla spindel. Största jag sett på väldigt länge. Jag undrade om det var samma som kröp in i hålet i väggen för några månader sen... som NU hade kommit fram för att hämnas. (Har ni inte läst om den historien så  kan ni läsa om den på min bdb, datum 1 maj 2009. Jag heter elrl även där.) Mamma tvekade, skulle hon ropa på sin nyblivna man, eller skulle hon klara av den här besten själv. Hon ropade på Mats (första gången hon sa till han om en spindel ändå, bra mamma^^). Men han var på toa så hon tog en träsko och drämde till. Bli inte förvånade om det regnar MYCKET imorn.

Intressantare blogginlägg kan man nog inte skriva!

Jag ska förklara det där med mig och stortår strax, genom att lägga upp en novell jag skrev i ettan(?) på gymnasiet. Om jag hittar den. Värd att läsa;) Glöm inte att läsa de två "rösternas" repliker med olika dialekt, det gör susen. Det gjorde jag iaf när jag läste upp den för klassen.

Sov på en tuva
Vakna med snuva


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0