Sleepy

Steg upp halv 5 idag. Skönt att sova^_^ Har suttit i soffan med en filt hela dan, ätit och druckit te. Sett på harold and kumar. Ibland är det mysigt att vara förkyld. Ska strax se moulin rouge nu oxå. ^_^ och sitta här o förkyld-sjunga för mig själv medan alla andra är ute o härjar:)

Tror inte jag har svininfluensan iallafall. Det ska tydligen bara gå ett tyngd ca innan man blir sjuk isåfall. Jag har känt att förkylningen vart på G i nå dagar typ. Typiskt, jag som ville tävla imorn, NM på vårdkasen. Men såg nu att det skulle kosta över 100 spänn så hade nog skippat det ändå.. plus att man skulle va där halv 10 då:P

Skönt att va sjuk nån dag.
Sen vill man bli frisk.
Sitta o tycka synd om sig själv o njuta.
Men nästa dag; shi fick du din fisk.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0