Okey let's dance

Vi har hittat en låt till den andra barngruppen nu (rymdvarelserna), Slagsmålsklubben - Han som tuggar med öppen mun dör. Haha, jag och klara hade typ roligast. Hade väldigt kul när vi planerade innan iaf. Man blir väldigt glad av den låten, i synnerhet när man hittar på så konstiga/roliga/gulliga steg till den xD Hehe, det kommer bli fint.

Efter dansen bar det iväg till dansen! Denna gång på Norrdans med Sara, och nu vare min tur att vara elev. Åh det är så härligt när man är koncentrerad och hänger med!:D och fattar hur man ska göra rörelserna. Samma sak på Willsons dans, jazzen, förra gången fattade jag ett par grejer jag inte fattat hur man skulle göra riktigt på typ flera månader. Ibland fattar hjärnan, men kroppen är lite efter. Sedan plötsligt, efter en övning efter övning får man som en uppenbarelse. Jahaaaa, men varför har jag inte gjort sååå tidigare!

På Norrdans är det en sån härlig grupp oxå, jag är yngst, sen är det alla möjliga åldrar. Och Sara är en jättebra pedagog.

Dansaaaaaaaaaaaaaaa!


Det där lärde jag mig själv oxå när jag kom hem och fortfarande kände mig dansig, iaf som personen närmast för:P Det var jobbigt för handleden kände jag. Det är dock inte sån dans vi dansar på Norrdans^^

Sov i hatten
Vakna av kallt vatten








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0