Hör upp!

Klockan är strax 11, och jag går och lägger mig nu! Jag gör en storsatsning! En liten början till att försöka ändra på min dygnsrytm.

Det var så jobbigt att inte kunna koncentrera sig och lyssna och hänga med på Histiorialektionen idag så jag snackade med läraren sen (en ny lärare som är hur schysst som helst.) Han tog inte illa upp för att jag halvsov på lektionen, men att det kan ju bli jobbigt för mig. Och det var precis det jag sa till honom oxå. Att jag tycker det bara blir jobbigt när jag ska hålla på såhär. Plus att det egentligen inte finns nån anledning till att jag inte går o lägger mig tidigare. Eller jo ibland, men det är saker jag skulle kunna ändra på.

Så vi gjorde en deal. Mest på skoj liksom, men ändå för att det är viktigt. "Mitt enda råd till dig är egentligen, Bums i säng!" sa han. Så jag skulle försöka köra på det de kommande veckorna så har vi en uppdatering i oktober xD Ja som sagt, inte så seriöst då^^ Men ändå seriöst. Om ni fattar vad jag menar xD

Tur att man har åtminstone en bra lärare i nåt kärnämne! :D "moderatho, en sorts hyperintelligent fiskbulle."

GODNATT OCH SOV
SÖMNEN, FÅR JAG LOV?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0