Från en dag till en dag

Norrdansen var godkänd! Den nya moderna-dans-läraren som heter sara och är yngre verkar väldigt bra! Bra på att lära ut, peppande och trevlig. Wi:) Vi har ju inte Danielle längre för dels har hon eleverna som har dans uppe på kappels nu och dels är hon gravid! :D Jätteroligt!

Jag tänkte ju gå tidigare från dansklassen och gå på föreställningen på teatern. Det visade sig dock att Sara planerat att få in oss gratis allihopa. (tråkigt, jag hade ju ändå gått gratis..) närå, bra att de andra fick gå oxå;) Så vi slutade tidigare allihop.

Föreställningen var hemskt bra. Perfekt variation av humor och allvar. Koreografen Thomas Noone själv var riktigt rolig xD Jag brukar vara en för trött person för att gå på såna där grejer och sitta stilla länge utan att somna eller iallafall nicka till hela tiden. Men tack var variationen höll jag mig vaken. Bra gjort! Jag är nöjd med kvällen:)



Imorn börjas det med skola och massa kärnämnen (...) kl 8 på morgonen. (.....)

But life is wonderful
Just can't see it bright all the time


Mickel ringde ikväll oxå och ville ha hjälp med att tvätta i tvättstugan^^ (Han bor på samma nr som mig). Haha jag var väldigt stolt, lärde mig allt sånt nyss oxå^^ Dock märkte vi att man inte KUNDE tvätta efter kl 22 så nu ligger det tvätt o tvättmedel i maskinen. Han kanske ringer och väcker mig imorn när han ska tvätta, det kan nog behövas.

Nu ska jag se lite saga om de bannlysta och ha ont i huvet och gå å sova för att sedan INTE försova mig imorn (?) ...

Wish me luck old friend
Or lend me a hand


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0