En trött blå hund vid namn Foofer

Jag är väldigt förvånad övar att jag inte ens HÖLL på att somna på samhällskunskapslektionen idag. Han bara pratade hela tiden, och vi skulle bara sitta snälla och lyssna och ev anteckna lite. Och vad brukar man gör på såna lektioner om inte typ somna. Men nä:) måste ha sovit gott i natt. Jag satt iförsig och ritade lite emellanåt, det kanske hjälpte lite oxå.

Repade idag igen för mig själv med skivan på högsta volym. (Även fast jag hade lite ont i huvet och hade suttit i fojjis innan o klagat på att jag var hungrig o bara ville cykla hem o äta.) Men när jag kom in i låten igen glömde jag som bort det;o

Tillsist kom jag hem och åt kebab, couscous, sallad, emma-dressing i pitabröd! Sedan bar det iväg till allehanda media för att prova cykelkläder (en av HCK-mortionsgubbarna jobbar där och han har beställt massa cykelkläder för utprovning, så man vet vad man ska ha för storlek.) Så jag o emil o massa motionsgubbar var där. Beställde mig ett par varmare långbyxor och en regntät jacka. Kommer bli dyrt, minst 1500 ;S Men då har jag nog alla cykelkläder jag behöver tror jag, för hela livet i princip:P Såvida jag inte vill börja satsa och tävla igen. Eller, det vill jag ju, men det är mycket jag vill.

Hjälpte Emil med ett par stompräkor oxå. De skulle komma på två stycken till imorn tydligen. Haha, emils kommer bli skitroliga. Lite svårt att visa hur de såg ut här dock...

Nu är jag trött... Egentligen börjar jag halv 11 imorn, men måste visst till landgrenshallen kvart över 8 för att lyssna på den nya rektorn. Gah... ja, vi får se hur det går för mig att komma upp.














Sov nångång i natt

Sov bra och sött och matt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0