Dreggel

Trött. Vill sova.

Jag är glad att jag stannade hemma och sov idag istället för att lyssna på den nya rektorn kl 8. Fick senare information om att det tog fem min ca och han sa  "hej, jag är er nya rektor" i princip.

Har bara haft sång idag, inga andra lektioner. Dock övade jag en massa istället, slagverk alltså. Klockan fem vare jobb som gällde, den äldre barndansgruppen. Klara var sjuk idag så fick ta den själv, men det gick det oxå:) De var snälla mot mig^^ Bestämde timmen innan vad vi skulle göra, men det blev lite inprovisation fårn min sida iallafall hah:D Blev lite nervös när alla hade gått o det bara var jag kvar på NBV och jag insåg att jag måste larma. Det brukar alltid krångla typ och ibland blir det inte rätt åsså går larmet iallafall, ajaj;S Men det gick bra, eller larmet verkade inte funka så jag bara låste och gick:)

Efter dansen var det iväg till dansen! Norrdans! Så dansade jag lite där, kuligt! Dock så äre såklart slut när man känner att man börjat komma igång typ. Sedan cyklades det hem i regnet!:D Btw, det här ska ni gå och kolla på!:D Om ni inte sett det redan, de gjorde den några gånger innan sommarn oxå. Ungdom upp till 19 år = gratis!

Höll på att somna nyss, så borde väl bara gå och lägga mig. Juste, börjar 8 imorn... mitt i natten, som slagge brukar säga.

Godnatt på er alla
Jag ska inte tjalla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0