Rött läppstift

Idag på HälsaHarmoni:n cyklade vi till myran och gick upp på nå litet berg. Det var hemskt fint där, när man kom upp såg man långt bort åt flera håll, horisonten på havet o bergen osv. Hittade en asnice plats, ska fan ta mig dit nångång och meditera eller nåt. Eller bara ett ta-det-lugnt-i-naturen-ställe. Ta det lugnt i naturen kan man väl iförsig göra lite här o var, men det där stället var asnice. Öppna vyer!

Hittade även en mossa med rött läppstift.. hrm.

Ikväll var vi på teatern med klassen, såg en pjäs av August Strindberg som vi läst manuset till innan. Jag blev riktigt tagen av pjäsen, skådespelarna (riksteatern) gjorde det jävulskt bra. O kul var det haha xD hahah. fast ett liten tag höll jag på att somna som vanligt, men då plötsligt ringer min mobil som jag glömt stänga av;S Den burrar 3 gånger först innan den börjar spela sin lilla melodi som tur är, så hann stänga av. Men fick lite panik där ett tag och dök ner i väskan som en professionell dykare. Ja men shit va, skådespeleriet var sjukt bra.

Gick och hämtade post hos pappa sen. Har beställt Halebop kontantkort. Det var flera som ville jag skulle byta till halebop, och nu har bror oxå gjort det så jag tänkte det var dags nu:) Dock hade jag inte tänkt på att jag skulle få nytt nr förrän jag såg det nya nu! Och jag vill inte ha nytt!:( Gillar mitt.. :P åsså blir det så drygt och säga till alla att man bytt nr, så de kan få tag på en.. Det nya är ett 072-nr, 2? :O Aja. Men iallafall så upptäckte jag att det inte funkade, mobilen är fortfarande låst till telia så måste fixa bort det först...

Sen cyklades det hem (har inte så långt till papsen), men lade mig på gräsmattan i mörkret ett tag först och kollade på stjärnorna, lite kallt, men tröttnade ändå inte. Kan titta hur länge som helst om tiden vill. Vad är de där "stjärnorna" som "vandrar" på himlen då och då? meteorer? Äh, jag kan inte det där:(

Fan, jag tänkte vara i säng nu. Klockan är över 11. Måste ju hålla på de nya principerna:( Ska skynda mig!

Sov som en sten, vakna försen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0