Stomp

Ja det blev inget skolarbete iallafall. Jag har kollat på True Blood, bara sista avsnittet kvar nu, kommer inte säsong 3 snart?;o Sen har jag gått en Stomp dance lesson på Youtube^^ Haha, här kan man lära sig den. Har kollat på massa videos av stompgruppen "STOMP" också. T ex denna här, eller denna där (basketbollar), eller denna (kitchen). Kolla vidare! Det massa olika coola grejer! Fantasi for the win.

Nu blir det hem och sussa! Eller äta nåt först, magen kurrar och jag är väldigt nära att äta upp deras kylskåp.

Btw, om det är nån som försökt nå mig på mobilen den senaste tiden så har det ju inte gått för sim-kortet har inte funkat. Men nu kan man ringa och smsa till mig igen!

Sov i hjärtans fröjd
Vakna på en hög höjd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0