Livet enligt rosa

Ikväll tog jag ett mat-initiativ och gjorde Hasselbackspotatis och ugnsbakad lax med sås till. Det blev namnam! Passade på att sätta mig och se film medan jag åt oxå, det blev "Clara's heart". Det är en fin historia. Jag hade för mig att jag sett den förut, och det tror jag oxå, men jag minns att Neil Patrick Harris klättrade på nån stege i slutet åsså vare värsta dramatiskt. Har jag bara inbillat mig, är det en helt annan film eller finns det flera versioner av slutet? Säg mig någon??

Sådär efter 12 nångång ikväll/inatt fick jag städlust! Så har städat garderoben nu så det går att få tag på nåt där utan att bli galen för att allt är ivägen och faller över mig.

Imorn ska jag repa och va barnvakt, dags att sova:) som jag brukar säga.

Sov i en ask
Vakna pladask


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0