Kalltkalltkallt

Klev upp 9 idag, efter att klockan ringt nån timme. Lyckades ta mig till gamla "frälsis" till 10 iallafall för att gå på Salsa intensivkurs! Det var för nybörjade först. Så jävla mycket mer värt än att gå på flera lektioner på NBV. Han som ledde var jätterolig och man märkte att han verkligen kunde lära ut. Hade dock redan lärt mig mycket av det vi gjorde, hade velat vara med på fortsättningskursen efter lunch. Men man var ju tvungen åka och jobba med barndansgruppen istället. Och gud så slamsiga de var idag... och kallt vare i salen. Satt med en jäkla massa ytterkläder på medan vi väntade på alla små barn som kom i tunna rosa ballerinadräkter. (inte alla, men nästan).

Vilken lodis man vart ikväll, men kvällen är inte slut. Tror jag ska dra mig till kelas och jimmies place och ladda ner lite serie^^ Det går liksom lite snabbare där än hos mig...^^

Lode on
Gone
Sov som en get
Vakna het






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0