Nuggets

Idag gick man upp i tid och var inte ett dugg försenad när man kom till dansen (ABF) där Willsons grupper håller till. Jag, Willson, Lisa och Maln var där. Sen kom inga fler. Klara kunde inte just idag. Så det blev som förra veckan, vi ställde in. Jättetråkigt, jag tyckte vi hade kunnat dansa lite, vi var ändå 3 st plus lärare. Men varför inte dansa lite när man ändå är där? Men nä, det tyckte inte Willson. Det är så synd för jag känner att jag verkligen lär mig av honom, åsså blir det aldrig nåt. Och nu ska han vara i Italien i 3 veckor så det blir inge jazzdans på ett tag:(

Cyklade och handlade lite mat på Obs istället, eller coop forum.. (snorump som lilla magdalena sa). Sedan hem med maten, för att sedan springa ner för alla trappor igen och posta nå hälsodeklarationen på länsstyrelsen. Hade missat att kryssa i EN ruta. Bah. Jag kommer aldrig få körkort... Sedan vidare till Expert för att fråga om de kunde låsa upp mitt teliaoperatörslås, för de ska ju ha tagit över alla uppgifter teliabutiken hade i härnösand när den fanns. När jag frågade sa de "ja, vi kan göra i princip allt som telia kunde, förutom att låsa upp mobilerna för dom." Jag tänkte, men JAAAAAAAAHHHHHHHHH. VAD BRA. Han sa sen att jag skulle ringa 90200, telias kundtjänst, så trodde han att de kunde skicka koden man behöver. Ringde dit, men nä, inte det. Så inte nog med att det kostar 300 spänn för själva upplåsningen, måste betala en tur och retur resa till sundsvall oxå bara för att gå in på en teliabutik. Varför har svall två telia och vi ingen? bah. Fast, kanske kan ringa teliabutiken istället.

Fast iförsig, jag behöver ändå köpa nya marimbaklubbor på typ musikbörsen, har ett par mjuka men de hårda är lite väl använda. Kanske ett par trumstockar. Och lite så. Ajja, får se hur det blir.

(Det här var bara början,
NU är det inte många
trådar alls kvar på dom.)

Har iallafall chillat lite nu. Och Marielle är på planeringshumör så nu blir det nån film här hos mig om ett tag med henne och Madde. Borde dammsuga lite... och städa upp... borde ha gjort det länge. Det är bara köket jag städar regelbundet. Och tur är väl det iallafall.


Ha det så trivsamt och glatt

Kostym och hatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0