Not tired I am

Gött med tacos, tog med mig en matlåda hem oxå så har man ifall man skulle behöva mat snabbt nångång^^ vilket jag kan behöva titt som tätt. Men jag lagar även hemmagjort mat då och då, Oja!
Jag fick en ost av Lena oxå^^ Det är tydligen extrapris på obs/coop så hon tänkte på mig.

Det kollades på Idol med Malva, Hjalmar och pappa. (så jäkla längesen jag kollade på TV, hade nästan glömt att det finns sånadär roliga/konstiga/sjuka/märkliga klipp mellan programmen. (Reklam kallas det).

Sen pratade jag och pappa en massa om allt kaos, kändes bra, än en gång få ur sig lite mer av vad jag tycker. Jämfört med vissa andra så tar han till sig det jag säger oxå. Eller "vissa andra" kanske oxå gör det men inte kan visa det. Aja, ni fattar ändå ingenting^^

Det hade även kommit post till mig!:D  Den andra "Allt om mat"-tidningen. Jag gick med på ett erbjudande och få fyra tidningar och en kokbok på köpet, (gäller bara att säga upp det sen så det inte kommer en faktura plötsligt..). Sen kom även ett paket! Hade beställt en t-shirt från vistaprint.se där man bestämmer sitt tryck själv. Jag bestämde mig för denna bild...:



...printad från min dataskärm, kändes mer personligt då. Åsså lite kloka ord från Yoda! Så just nu är jag hemskt glad och sitter och klappar min tröja då och då. Måste använda den snarast! Själva tröjan är btw svart. Och ja, jag är lite star wars nörd<3

Hm, funderar på att dra på språkcafé på bibblan imorn kl 1 och snacka lite Esperanto. Isåfall borde jag sova lite oxå. Hm, sova, det låter skönt. And yeah okey, I admit. Tired I am.

Sov rätt och slätt
Vakna lätt som en plätt
(Man kan ju alltid försöka)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0