FN-dagen

Lätt som en plätt vaknade jag? Inte? Lite efter 1 steg jag upp lätt som en plätt?

Kom iväg kvart i 2 och bajkade till bibblan och spelade lite esperanto-memory med de andra esperantisterna. Man blir väldigt glad av dom minsann. Sedan skyndade jag mig ner på stan och gick igenom alla butiker vi har typ (inte så många), gosh, kändes väldigt öde. Jag hittade iallafall en rolig present till Mika på butiken döhäftigt^^ Hihi, men det är hemligt.

Till 7 ska jag iväg till Mellanholmen där några från klassen ska sjunga lite när folk sätter ner fredslyktor i vattnet (tradition i härnösand). Kanske ska göra mig en lykta själv, om jag minns hur man gjorde.



Sedan ska jag direkt till Mika där middan väntar. Hon fyllde nämligen 18 igår den lilla filifjonkan, så nu blir det kalas och kanske den obligatoriska krogrundan sen? Närå, det behöver man ju inte. Men det vore kuligt!

Trevlig afton mitt herrskap
Visa tacksamhet med en rap





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0