Denna dag är den dag som

Ännu en dag levd.
På HälsaHarmonin på morgonen gjorde vi helkroppsmassage, eller ja, det var ju mest ryggen det handlade om och därikring. Men det var en riktigt bra första lektion iallafall. Vissa gjorde med massageolja, vissa inte.

Dags för slagverksensemblen. Var där i några minuter sen bröt jag ihop av kända och okända anledningar. Ibland blir jag helt enkelt känslig och konstig. Bra och dåliga dagar. Fast dagen var bra, men jag hade inte bestämt mig för att jag skulle va glad hela dan, hur dåligt det än gick och hur mycket fel jag än spelade. Ibland behövs det att jag bestämmer mig för att det ska funka. Idag hade jag inte bestämt mig tydligt nog att vara glad, så när nåt inte gick, gick inget. Så jag bara slängde marimbaklubborna. Johan kom o pratade med mig ett tag (slagverksläraren), han är bäst. Sen köpte jag och memme choklad och festis:)

Nu ska jag kila iväg till pappas hus och äta tacos!:)

Livet går upp och ner
Folk som klagar och folk som ler


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0