Emmas vantar

Igår gick jag och la mig 10 och läste till 11. Så duktig har jag nog inte vart på år och dar. Men jag försov mig ändå på morgonen, vaknade halv 8, var på skolan 8. Duktigt det med. Om jag bara fortsätter gå och lägga mig i god tid i nån månad kanske det blir lättare att inte försova sig sen. På helgerna blir det dock annorlunda. Undra om det kan gå ihop..

Efter 1 hade vi slagverk, kollade lite ragtime. Vi, eller Johan (slagverkslärare), hade bestämt att vi kollar på den lite snabbt sen går vi och fikar^_^ Han var skyldig oss fika allihop så. Vi köpte latte och chokladboll och satte oss på sundsvallstrappen och myste (varför den nu heter så), jag, Mika, Micro, Memme och Johan. Det var en fin och solig dag. Dock kallaste dagen hittills denna höst! Men sådär framåt sena eftermiddan hade min blodcirkulation och värmen i övrigt kommit igång litegrann.

Nä jag tror jag ska ta en sväng ner på stan och kolla läget. Det är insparken ikväll men jag vill inte betala 80 spänn för att gå in där så jag får strosa omkring utanför istället eller nåt^^





Kylan rasar ut bland våra städer

Emmas vantar används pö om pö
Det är bara hoppas på lite soligt väder
Mys med tjocka tröjor, vi kommer inte dö
Då är det säkrast med dubbla luvor
Inte vet jag, om det kan vara sant
Om man vill slippa midvintersnuvor
Men såhär sa i alla fall en tant


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0