Surprise!

Jag har rotat litegrann o några lådor, men kom inte  så jääättelångt för jag fick veta att Elias fyllde år och att det skulle va överraskningskalas åt han! Så jag skyndade mig att göra middag och dra iväg och möta madde och gå dit. Vi blåste upp MAAAASSA ballonger och satte i HEEEELA taket :D Jag stod vakt ifall det ramlade ner några, vilket det gjorde titt som tätt. De hade redan satt upp en massa ballonger när jag kom, men jag såg dom inte xD Det var ganska sjukt eftersom dom var över hela jäkla taket:P

När Elias kom hem med Emil som hade skött det hela superfint skrek vi "surprise!" och blåste i tutgrejer och smällde med smällgrejer^^ Han hade inte alls misstänkt nånting:D Haha, sen satt vi nästan allihopa och blåste i dom där tutgrejerna i typ 20 minuter i sträck. Det låter kanske bara jobbigt, men ni ska bara veta hur kul vi hade xD Glömde tillomed bort att jag hade lite ont i huvet ;O Vi var flera som spelade in delar av det, det låter helt sjukt:P Men har ingen usb-kabel till telefonen än så ni får tyvärr inte höra;) Även om ni väldigt gärna önskade. Kanske till jul, om ni är snälla.

Det var iallafall trevligt där och det spelades nå kortspel och grejer. Efter ett tag blev jag väldigt sugen på chips. Och tro det eller ej så tog då Pascal den räddaren fram en chipspåse ur ryggsäcken. Kela frågade om han hade popcorn, och minsann, visst hade han det! Haha. (Inte så förvånande egentligen kanske, han brukar ha chips med sig då och då.) Chipspåsen fick jag tillomed^^ Livet leker.

Begav mig senare till Bittens och träffade fler trevliga folk och blev fotat till mingelbilderna till nästa nr av Yippie. Sedan begav jag mig hemmåt för att inte fastna där i all evinnerlighet. Jag hade egentligen bara tänkt va ute en liten stund, typ säga grattis, vara med dom lite och gå hem och fortsätta fixa hemma. Men det funkar ju inte så... Jag KAN helt enkelt inte vara ute "en liten stund", såvida jag inte har nån som tvingar hem mig. Jaja, bättre lycka nästa gång. Men trevligt hade jag iallafall!

Dansa dig till söms
Innan väckarklockan ringer och sängen töms


Kommentarer
Anna

Haha, ja visst är det irriterande! Ser inget när jag ska laga mat!!!!!!! Och vågar inte säga till fastighetsskötaren för han är elak :(:(:(

2009-11-08 @ 13:53:41
URL: http://theineloquents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0