Nag champa

Jag hade verkligen ingen motivation idag. Så länge jag inte gjorde nåt iallafall. Jag hade sång, åt lunch, sen var motivationen borta. Hade ingen lektion förrän halv 3 så skulle hem och jobba med reflektionen som skulle vara inne för ett bra tag sen. Men. Det är så skönt att sitta och somna i soffan ibland!

Barndansgruppen hade vi idag oxå, ingen motivation först. Hade inte heller nån motivation att laga nån mat innan. Kollade på det jag hade hemma i kyl och frysfack och kände att det inte var nån idé så köpte på mackedonken på vägen till jobbet istället. Då kändes det bättre, sen blev jag glad av barnen oxå:) Efter det, dans på Norrdans, och motivationen var på topp!

Jag vill ha mer drickyoghurt.
Låt oss falla in i en dröm
Släpp taget, klipp loss varje söm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0