Grön är herr gurka

Tredje måndagen. Tredje spinningen. Tredje "något ätbart efter spinningen".

Första gånger blev det chips efteråt, andra gången några snabbmakaroner, denna gången blev det mjölk med flingor, (hade inge fil:( och flingorna blev mjuka och jätteäckliga men åt ganska mkt ändå för det var bra flingor.), en tunnbrödmacka, chai-té, mandarin. Ja det blir bättre och bättre!

Imorgon Måste jag skriva reflektionen, annars kanske det blir för sent för att få betyg i den eller nåt tror jag. Därför hade jag tänkt sova tidigt för att inte somna när jag ska skriva. Men satt och pratade i högtalartelefon med bror nå timmar istället, om lite allt möjligt. Bl a diskuterade vi skolkatalogen haha. Den kan man prata om länge ibland alltså^^ Jaja, sovmorgon till halv 11 har jag iallafall!:)

Sov som herr gurka
Både vals och mazurka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0