Nu börjas det igen

Skola 9:00, efter ett lov då jag som vanligt vänt totalt på dygnet. Man tror att det gör ju inget om jag vänder på dygnet på lovet, det är ju ett lov liksom. Men det är ju klart det gör nåt. Eller det  beror ju på vad man har för mål. Jag försöker jobba med mina sömnvanor, och att vända på dygnet (även på lov) är ju inte bra för mig. För jag har ju inte precis hunnit vända tillbaks det när skolan börjar igen. Och ska man ändra på sömnvanor måste man bygga en ny vana, vilket jag förstör varje gång jag gör såhär. Alltså anstränger jag mig inte tillräckligt nog. Men det är mysigt att sitta uppe på nätterna med film och te eller så:) Jag gick ändå och la mig i hyffsad tid igår, men jag sov jättedåligt hela natten. Det var jättejobbigt, och jättekonstigt. Ett tag visste jag att jag var vaken om vartannat, men uppenbarligen visste inte hela jag det, för jag var fortfarande i nåt slags drömtillstånd. Nåt sa åt mig att jag måste göra saker (vad minns jag inte, nåt med utklädning och halloween tror jag) och det blev bara jobbigt och jag vände och vred mig hela tiden. Som mest vaken var jag nog då jag kollade in i garderoben titt som tätt där det såg jätteläskigt ut. Aja, sånt går bara inte att förklara, men utmattad blev jag. Drömmen körde med mig.

Så idag var jag lite övertrött, speciellt i slutet av dagen efter sista lektionen (gemu). Då kom jag ner i foajén och jag vet inte vad som hände, men jag betedde mig som att jag var full. Jag blev förvånad själv över hur full jag lät. Och nu minns jag inte ens vad jag sa eller gjorde som blev så fylleaktigt, haha. Men Jens kan intyga, han visste faktiskt inte om han skulle tro att jag var full eller inte. Ja, snacka om övertrött. Gosh, det var helt sjukt.

muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0