Curry

Försov mig igen, missade en lektion. Det gjorde inte så mycket men det är inte bra att det blir såhär. Sover tre timmar, hör inte väckarklockan. Dumt. Mycket dumt.

Har spelat en massa massa slagverk idag=) Sjukt roligt hahahah. Kextuggande kärringar.

Stannade kvar på vågmannen till kl 6 och gjorde en regelskylt för foajén, framförallt för "köket" i fojjis. Vänligt men bestämt. Städade upp och fixade iordning där oxå, så du hoppas jag att det ska funka bättre. Att fler tar diskning och att hålla iordning på allvar. Det blir så jävla äckligt annars. Ja jag är nämligen medlem i foajérådet (nyuppfunnet). Oh jag tror att dessa "arga tanten" lappar med oseriösa hot och så inte tas riktigt på allvar. Även om dom är lite roliga^^ Hoppas detta går bättre. Om alla städar och diskar efter SIG SJÄLV kommer det kännas mycket bättre för alla tror jag. (ja, detta har vart ett stort problem länge på vågmannen, trots att det egentligen är så enkelt.) Alla jag pratat med säger att de diskar det de själva använder. Fattar inte vilka det är som inte gör det^^ Aja jag hoppas på det bästa.

Nu har jag precis ätit underbar kycklingfilé med currysås och nudlar och ska kila iväg till madde med elvispen i högsta hugg! Tänkte att vi skulle göra lite chokladpudding med grädde...<3 Det sska drickas lite vin och has trevligt!

Ses en annan gång
Bring me another ballong


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0