What a wonderful day

Idag var jag tvungen att gå upp somsagt. Å det gick bra, mamma ringde och väcke mig^^  Åsså iväg till barnmottagningen (även fast jag är 18). Blev inge ansträngningstest dock, hon tyckte att jag andades så bra så det behövdes inte. Jag ska dra ner på meducinerna lite smått för nu mår jag ju bara bra, knappt nå astma alls. :D

Mami and mig gick å köpte nån juice o väntade på Mats, sen åt vi lunch på Gula Villan:) Aldrig vart där men det var trevligt, typ utvecklingsstörda som har hans om det och jobbar där:) haha sött. Och gott var det! Hur mkt salladsbuffé som helst, kunde äta mig mätt på bara det om jag ville. det bestod av sallad, paj, couscous o massa annat! :O

Sen satt jag o mor och pratade i Gådeåparken ett bra tag. Mysigt. Sen blev det stan o hämta affisher av mig från där de gör yippie. Där möttes vi av Feffe och hans far (inte så oväntat eftersom de jobbar där). Fick bilderna från slagverket på en CD och mamman tog en kartong med tidningar haha^^ 
Sedan blev det att fynda på Amnestyboden:D (mamma betalade) Massa roliga skjortor hittade jag! ..

..sikken trevlig mamma-dag det blev:) Mkt trevligare när man inte bor hemma längre^^
Sen låg jag iaf å solade på mina nya kläder i stadsparken, efter att alla vart där redan. men det var skönt att ligga där ensam oxå:) Får dock jobba mer på brunheten en annan dag, och bada vill jag oxå! STRAND FTW. men stadsparken går oxå^^



Nu ska jag bara äta lite ugnsbakad falukorv eller vad det heter, som jag bakat ihop^^  maaassa ost på. sen blire film med Mao och co! Kanske en sväng till stadsis ikväll med.

Vi hörs o ses, man är väl ingen mes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0