Vågis

Har haft musikproduktion, satt kvar  hur länge som helst. Håller på att göra ett hemskt roligt medley:D
Nu sitter jag kvar på vågmannen i brist på internet hemma! (Har dock fått bekräftat från mamma att hon ska betala bredband åt mig:D)

Hade Engelskaspeech idag. Det gick bra! Fast man vet aldrig vad Maria Lycken kan hitta på för ursäkter. Mitt tal var väl lite för långt. Men det var intressant! haha. Eleverna gillade det iaf;) Mitt tal handlade om Star Wars, eller typ Anakin Skywalkers liv och hur han blev Darth Vader, å lite runtikring. (Ja, jag är lite smått nördig.) Jag startade det hela med en dialog mellan Darth Vader och Luke:

-   I'll never join you!
-   If you only knew the power of the dark side. Obi-wan never told you what happend to your father.
-   He told me enough. He told me you killed him!
-   No, I am your father.
-   Noooooo

Det uppskattades, jag fick aploder redan efter den^^



Nä nu tror ja jag måste hem å laga lite middag! ;O Ska ju till treornas bal om en timme:) man måste ju kolla in hur alla ser ut, å fota endel såklart. La paparazzi.

See yuu, muuu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0