Trädens grönt och allas båda

Igår bodde jag nästan hos Mao. Vi cyklade till bondsjön och sola o bad i piña colada, det var underbart! Och skönt i vattnet vare:) Mao brände sig som en gris dock.

Sen åt vi mat (jeetegååt) och plockade rabarber och gjorde rabarber-paj:D som vi sedan föråt oss på... :)
Efter det blev det två himlansh bra filmer (Juno och Step up) sen sooooov vi, även fast jag blev exalterad av dans-filmen som vanligt. Men jag sov bra när jag hade en yoda på väggen bredvid mig:)



Idag bar det sedan iväg till stadsparken! Sola och inte bada... men det var nice! Kela, Samme(kelas brorsa), Sibbe(kelas hund) och Jimmie kom dit:D Senare kom även Frida och Patrik.

Vi gick och köpte vattenballonger, fyllde en massa och kastade gris med dom!^^ Det blev blött och trevligt. När vi bara var två kvar blev det krig och kastning istället, yääy xD Tappade dock mitt vattenpäron...



Träffade även Emilie och Håkan Kvamsingen som höll på att knäppa studentbilder för fullt såhär lite efter alla andra^^ Kvam passade på att ta en bild på mig med.

Nu blir det mer trevligheter, ska iväg till jimmieokela straxens. 

Ha det underbart, var inte för smart.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0