Tisdag

Idag vaknade jag nångång.. då det ringde. Jag fattade inte vad det var som lät:P Men senare kom jag iallafall fram till att det var min mobil som ringt i min väska som var nånstans. Om man ska få upp mig lätt på morgonen så ska man fan ringa, det funkar asbra. Igår ringde min arbetsgivare och jag var hes o nyvaken^^, men då kom man upp iallafall!

Det var iallafall Mickel som ringde denna gång, så fick jag sedan veta att jag ska på middag i hans stuga ikväll:D Massa teknikare och estetare typ^^ Men han får hämta alla så det blir en del skjutsningar. Han kommer starx o hämtar mig oxå.

Tidigare idag kom Kela hit med sin bröllopsklänning! Den ska få bo hos mig fram till bröllopet i sommar, för här luktar det inte rök o shit. Åsså vill inte Jimmie se den innan, inte bara när den sitter på bruden för att det betyder otur, utan även bara som den är. So.. den är jättegullig iallafall!

Sedan gick vi på stan och kollade på skor till klänningen. Köpte barnmatsburk och jag köpte en jacka!:D En turkos en, på Vero Moda. 150 spänn:D 70% var det på den. Mihi, man blir verkligen glad av att shoppa^^ 
kelas klänning, min jacka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0