Tisdag

Idag ringde Klara klockan 1 när jag låg och sov. "Jag har vart på stan nu, tänkte att jag skulle komma förbi å hälsa på!" (Än en gång, braaa att vakna av telefonsamtal=)) Jag var lite tveksam först, men hon kom förbi ändå, det var bra, då kom jag ju upp ur sängen iaf. Jag borde nog vänta tillbaks dygnet liiiite iallafall, så jag kan sova på NATTEN.

Hon fick se min lägenhet iaf åsså pratade vi ett tag. Har typ inte pratat med henne nästan alls på ett bra tag;O Sen kom Joel förbi en sväng oxå:) Han ville låna tampong för han hade ont i rumpan eller nåt sånt.... haha. Sen skrev de i min gästbok o sa hejdå:)



Passade på att gå ner samtidigt och kolla tvätt-tid. Det ska minsann ta å tvättas första gången! ..dock ska Lena få komma hit å hjälpa mig fösta gången så det inte händer nån olycka. Har inte tvättat så många gånger i mitt liv.

Nu ska jag strax följa med memme till IB, kolla läget. Det kanske är ont om jobb nu i sommartiderna men vi får se. Jag är iaf anställd så... Måste hitta nåt att äta först. Gjorde mig lite mackor, men mitt påläggs och sallads-förråd från när jag flyttade hit har tagit slut! Jag har gjort Värsta mackorna med massa goa saker på hela tiden, men nu är det knapert. Men så länge jag har min sweetchili-sås!!!<3 Jag ska fan alltid ha den hemma, den gör det lilla extra^^

Good afternoon, see you soon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0