Söndag

Nog var det kubb i stadsparkis alltid. Jag och Memme kom dit (hon var btw hemskt snygg i sina nya lila glasögon), möttes av Emil, Menos, Burre, Linus, Tobbe och Mao låg och sov på en bänk.¹ Pascal och Nille gick omkring och pratade HELA tiden. Innan de gick därifrån hade de nog vart i hela parken tror jag haha:D Det måste vart not hemskt intressant de snackade om. De tog endast en paus när jag skulle knäppa ett kort på dom.² Och när Syrran (Linus) ville ha bakgrundsmusik till när han skulle springa och hoppa fram till kubbkungen,³ då grejade Nille det^^



Menos och Burre berättade även att Burre och Jimmie hade brottats i typ en kvart tidigare. Men Burre förlorade varenda gång... Menos och han passade på att visa hur det hela gick till. Ingen större framgång för Burre där heller.

De körde Härnösand mot Kramfors (Tobbe och Emil vs Linus). Det var himla livat och psykning på högsta nivå. Jag och memme lämnade de ifred ett tag och lekte flaskan, haha, alltså vi snurrade flaskan och skulle sedan berätta pinsamma/roliga saker. Men äh, tillsist satt vi bara och pratade iaf:)

Sen gick memme hem till feffelito och syrran var en gentleman som han sa och så fick jag va med på hans lag. TobbeEmil-laget hade vunnit typ 8 ggr så nu blev det andra bullar! Mkt tjaffs om reglerna haha, det är kul hur man märker hur man bli mer o mer fiender haha. Det slutade med att Emil tänkte skita i att kasta iväg en sista pinnen, åsså råkade han istället kasta ner kungen ahaha:D åsså vann vi! Mohaha.
men vi blev vänner igen sen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0