Solen skiner

Jag ska berätta om gårdagskvällens bravader imorn. (Idag)
Det ser väl spännande ut^^

Nu är klockan halv 6 och solen har gått upp, och jag är vaken fortfarande.
Det konstiga är att jag känner mig inte sådär oerhört trött som jag nog borde göra. Tanker har slugit förbi att dygna, för att vända tillbaks dygnet. På ett sätt känns det onödigt att sova nu. Men om jag bestämmer mig för att dygna kommer jag väl bara somna.
Fan, youtube och alla dessa klipp kan hålla en uppe natten lång. Jag kunde ju istället jobbat med engelska-uppsatsen som ska va klar till på torsdag(annars får jag IG i kursen), när jag ändå var uppe: -bip, wrong. Då hade jag ju självklart somnat det fattar ju vem som helst.

Okej, jag är trött. Klart jag är trött. Men det känns inte längre. Bara om jag känner efter så är jag lite vimmelkantig bara.

Jag kanske Ska dygna ändå. Why not, jag kan ändå inte göra den här "vara uppe halva natten" ogjord, så det kommer inte bli bra i vilket fall. Hur jag än gör kommer jag va trött imorn. Förresten, halva natten, för väldigt många människor är denna tid morgon och dags att stiga upp, så egentligen har jag redan vart uppe hela natten.
Fast jag tycker ju iförsig som min underbare slagverkslärare Johan att kl 8 då vi börjar skolan ibland, är mitt i natten.

Jag har väl dygnat ett par ggr med omening. Har försökt dygna en gång för att vända tillbaks dygnet, men då somnade vi ändå, ja, kanske vid den här tiden. Så nu ska jag fanimig lyckas dygna på riktigt. Jag har inget att förlora.

Nu blev jag på bra humör igen:D När jag bestämt mig för att dygna. Jag mår så dåligt av att inte veta(vad det än är), att inte kunna bestämma sig och ha ångest. Om jag gick o la mig nu skulle jag vakna typ 2 imorn o få ångest över det istället. Så nu är det nice, sen kan jag gå och lägga mig i bra tid imorn istället. Och då ska jag verkligen försöka. (så har jag sagt många ggr) men jaaaa, jag säger det en gång till. Risken är ju såklart bara att jag kommer somna på dagen imorn, och då förstörs allt. Jag får hitta på saker så jag inte gör det! Maybe fixa i lägenheten?? kanske såklart emma. Det är ju fortfarande lådor hullerombuller.
Juste, jag ska kanske på norrdansföreställning imorn (idag), ojoj då kommer jag somna. Det jag nästan alltid på sånadär grejer även om jag tycker det är skitbra och verkligen vill se. Jag sover helt enkelt för lite för att kunna sitta stilla länge utan att somna, så är det. Men jag har ju läst endel om sömn, och en tupplur är helt okej o inge dåligt. Inte länge alls, högst en kvart kanske så orkar man en stund till sen. 

Har gjort mig en smörig gås nu (macka, för de som inte fattar), med massa goda grejer på: Skinka, ost, sallad, gurka, majonäs, sötsur sås<3 Ska ta och diska upp diskhögen som ligger där och ruttnar sen oxå.



Morgontimmans tid är lugn
Alla har drabbats av john blund
Solen lyser in i rummet nu
Helt oviss om det är du
Fåglar kvittrar på taken
Endast emma är vaken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0