Onsdag

Det gick bra att hålla sig vaken hela natten, no problem. Jag hade en riktigt trevlig natt ska ni veta^^ Dock kan jag inte säga att jag gjorde något "vettigt", förutom att diska upp disken.
När klockan blev tolv blev det dock för mycket. Jag kunde inte låta bli att lägga mig ner en smula, så jag slumrade lite, kanske 3kvart eller nåt. Men det var nog bara bra, så länge jag inte sover flera timmar på dagen.
Jag försökte oxå läsa lite engelska, men det gick inte. Jag föll bara ihop att sömn-attacker, så jag gav upp.

När jag hade vart lat ett tag tog jag mitt pick o pack å började gå ner mot stan. Till min fasa upptäckte jag att jag glömt mobilen hemm. Gå tillbaks, upp för alla 7 trappor x 7 trappsteg. Sedan bar det av iallafall. Jag fixade pengar på mobilen. (Btw alla som har telia kan nu ladda med minst 150 spänn o på 1000 sms på köpet), Jag lämnade skattejämkningen på NBV så nu ska jag väl snart få lön kan jag tro:D

Påväg tillbaks slank jag in på Lidl för att kolla in ifall det fanns nåt bra som jag behövde. Tidigare har jag bara vart in där en gång, och då köpte jag inte ens nåt. Det slutade med att jag fick gå hem med en tung påse o det blev svettigt. Men nu har jag mat så det räcker ett bra tag, iallafall basgrejer. Köpte couscous bl a:D mums.

Nu sitter jag och äter barnmatsburks-spegetti med köttfärssås hihi, barndomsminnen.

Vi hörs, man vet aldrig vart man i livet förs 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0