Midsommardagen

Godermorgen!
Klockan är kväll och jag vaknade kl 17. yäy. Men jag kom somsagt hem framåt 6 kanske, somnade, ja, senare. Solen stod rätt högt på himlen och jag satt en stund nere på bron och solade innan jag gick in.^^ Det var så mysigt, sol, blommor vid trappen och fågelkvitter mihi.

Jag var iallafall hos Lydia o firade midsommar. Det tog ett braaaaaa tag innan alla grillat klart, det fanns nämligen bara två engångsgrillar. Men de flesta bytte till stekpannan senare. Jag väntade tills alla var klara iaf, sen fick jag äta min pastasallad. Dock var det hemskt frestande med grillat, men jag snodde lite av resterna sen oxå som vanligt. Fast åt inte Larsas som tydligen bara smakade tändvätska^^ Men peter o co var ju tvungen att testa. Rätt starkt... var deras recension.^^ Nån spottade ut det tillomed.



Festen fortsatte och det droppade in fler folk eftersom. Det var nice måtte jag säga. Men senare blev jag jäkligt trött. Vid halv 1 funderade jag å feffe på att gå hem (vi skulle åt samma håll), men vi blev kvar. En timme senare eller nått funderade vi på att gå hem, men blev kvar. Jag trodde kvällen skulle fortsätta vara trött o lame för min del, men. Sedan försvann tröttheten igen för då kom fler folk! :D Typ mao, kela, burre, jimmie, madde osv. Då blev det fart på mig igen. Prat, fläng, drikke, skratt, studsmatta osv ett tag, sedan var kvällen slut hos Lydia.



Det bar iväg hemmåt. Jag tänkte dock inte på vart jag bodde så jag gick ända fram till felix. Där stod jag, Feffe och Veronica och pratade jag vet inte huuuur länge. Det var kul och intressant. Men efter ett tag kände jag att jag snart skulle däcka på cykeln Jag var sjukt trött då och frös. Men höll ut ett tag till.

Tillsist cyklades det hem iallafall. Solen sken och ja, jag solade lite, sen gick upp och grejade o sedan sov<3 Oj vad underbart det är att sova. Fick inte ens ångest för att jag sov så fruktansvärt länge heller. Nu ska jag bara pyssla om mig själv o lägenheten och ta kvällen som den kommer. Nåt kul som händer senare gott folk? :) 

Ta dagen som den kommer, köp dubbla damkalsonger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0