I'm a lion that's for sure

Åt middag hemma hos far idag. Gott. Och bra, så slapp jag stressa med mat innan Norrdansföreställningen. Fick lite bröd att ta med hem oxå, tur jag inte köpte det på affärn idag.

Ja och nog nickade jag till en del på föreställningen alltid. Jag  visste det, alltid. Kom på efter jag satt mig att jag kanske inte borde satt mig längst fram på en stol bredvid ett par norrdansare som tittade på utifall att jag skulle va påväg att somna. Gosh, jag fick anstränga mig som fan. Men det var ändå okej, för det var inte bara underbar dans utan rolig ibland oxå, och då är det lättare att hålla sig vaken:)  När det var slut passade jag på att ta lite kaffe som stod och bjöd ut sig själv där ute, för att piggna till lite. (Dock har jag inte direkt nån aning om jag blir pigg av kaffe, det är ju så olika det där). Men gott var det iallafall, faktiskt. Ibland är kaffe asnice, ibland tycker jag det är äckligt. Beror på humöret som jag brukar säga om allt^^

På vägen hem mötte jag Joel:D big ant. Han har ju vart o bott i Kenya ett år och gått i skola där, så ja, ett år sen jag träffade honom. Askul och se honom, skrek nästan när jag såg han^^
När jag fick veta att han kommit tillbaks till Sverige förut så drömde jag sedan att jag träffade honom haha, och då hade han fortfaramde sitt tjocka, krulliga hår som står åt alla håll.
(Bild från Urkult förra året)
Men nu hade han inte mycket hår alls;o Aja det var nice.

Nu när jag kom hem var det tänkt att jag skulle fortsätta jobba med det satans engelskaarbetet som jag aldrig kommer nån vart med. Jag satte på en Nirvana skiva som jag helt glömt att Marielle lånat av mig aslänge, fick tillbaks den härom veckan haha. Men jag insåg att det inte gick att jobba till musiken, jag börjar bara sjunga med hela tiden. Men Nirvana påminde om Jimmies musikMyspace, så nu lyssnar jag på den istället. Å det går ju mkt bättre att skriva då... not. Men musiken är brraaaa!! shit alltså. Hans röst är lik curt cobains på de låtarna oxå.


Nä nu måste jag SERIÖST skriva, annars är det ute med mig. Gaaaaaahhh.  Jag är förlorad... ^^

Sommaren är kort, kom så reser vi bort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0