Nattifnatt

Idag var det årliga Vårkalaset, och såklart skulle det regna som de senaste 4 åren, det är tydligen oxå tradition.. men det gick ändå. Det var många bra uppträdanden, massa massa estetare, både från 1:an och 2:an, åsså andra bra förståss:) Vi trängdes under paraplyer och lyssnade flitigt.
Hemliga gästen var Lasse Lindh, ssom vi i princip förstod. Fick lite pose-bilder på han sen^^ Inte för att jag är nå stort fan, men det ä la kul. Här har vi han och Åke den skojaren:
(Här tänkte jag då lägga upp en bild men det funkade visst inte idag av nån anledning så det får bli en annan gång.)

Där var även känguruboxning xD Fyyyfan vafan. Malin var hemskt söt. hahahahaha. Det var kuligt värre, fick ont i magen av allt skratt.

Sen blev det avslutning med "dramat", vår kära dramagrupp som även kallas "Svarta madam" pågrundav vår maskot. Vi hade knytis o picnic på lilla scen som vanligt:) Och jag måste säga att vi är lite av en köttbullsgrupp oxå. Alltid har vi köttbullar på våra knytkalas hihi.

Vidare till ES06 avslutningskonsert i domkyrkan, underbart underbart.
(Ja, en bild somsagt. Vafan funkar det inte för??)

Ja det var ju en lyckad internetarkväll... å 30 spänn gick det oxå. Som tur är ska Mats fixa bredband till mig imorn. yeeeeeeeyyyyyääää.

nattinatt hattifnatt (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0