En Lördag

Idag har jag tränat för första gången på en braaa tag. Och nog har taget varit bra även utan träning. Men jag behöver verkligen komma igång igen. Jag hade ju tänkt tävla mer denna säsong, men på grund av skolan o allt annat har jag inte hunnit komma i form alls. Det är först nu som jag kan börja, om jag inte är för lat....  På bilden är jag pepp iallafall ;)



Jag tog iallafall min racer och cyklade med Emil ut till mamma i älandsbro. Där fick jag grillat kött, mmmm:) Åsså packade jag massa kartonger på ett släp som ska till min lägenhet imorn.
Morfar, Morbror var även och hälsade på denna helg så jag fick träffa dom lite oxå. Fick lite inflyttningspresenter^^ En tavla som edith(morfars sambo) gjort själv, och en liten minibricka. Av malva fick jag en penna med ett troll på haha:D Barndomsminnen.

Medan de andra frästades o höll på att göra pizza så var jag tvungen att åka hem. Det bar iväg på cykeln igen, lite kallare än innan.. Så, nu är jag precis hemkommen. Nu måste det duschas och så så jag kan kila iväg till Memme och Feffe som vaktar ett hus i helgen:)

Ha roligt, idag var det soligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0