Dagen efter

Igår fyllde Helenastumpan år! 18 bast! Det blev taco/ostpaj, tårta, trevligt folk. Lyckat kalas:D Bilder kommer senare.

Sedan bar det av till stan typ. Missade ju fyllefotbollen:( Hade verkligen velat vara med. Speciellt när folk berättade om det en massa. Men jaja. Det blev psykparken istället, där var folket. Festfestfestfest. Jag blev inte så glad tidigare på dagen när jag insåg att systemet hade stängt hela dagen(röd dag)... men jag blev räddad iaf!:D
Det var nice i parken iaf, satt å snacka o hade kul, sprang i labyrinten lite, ojojoj, fick ligga å vila ett tag efter det^^ konditionen är inte på topp. Måste komma igång med träningen till sommarn.
Men Andreas och Jimmie, fyfy, vad gjorde ni med trädet? stackars träd^^

Efter ett tag bar det av till krogen, det var nice det oxå. Fick dock en liten varning av vakten att jag skulle ta det lugnt med drickat. Om han bara visste vilken bra fylla jag hade;D
På bittens kastades det pil o snackades, det var soft:) Men de stängde ju tillsist så vi drog till Andreas några stycken, askul. Klockan blev mycket, men jag hade ändå tänkt att det skulle bli en RIKTIG kväll,  en lång kväll. Så det blev som jag tänkt mig typ.
Sedan somnade man och nu är jag jävulskt snurrig av att ha suttit framför en skärm ett liten tag! Shit jag måste blunda lite.

Yäy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0