Världens starkaste bamse

Sov inte många timmar förra natten. Och det kommer jag uppenbarligen inte göra denna natt heller. Igårnatt satt jag och gluttade på videor på myspace som jag hittade (Billy Davis, jimmies far. Han sjunger riktigt jävla nice.)




Åsså letade jag efter en video på youtube halva natten som jag aldrig hittade. En med lite bakom kulisserna under Dirty dancing då patrick swayze, jennifer grey och kenny ortega blir intervjuade, och när kenny ortega (the choreographer) bl a lär ut koreografin som de använder i slutscenen då alla dansar fram bland publiken. Hittade den förut av en slump! Nu minns jag inte alls hur!

  Jag ska lära mig den dansen! :D Jag har redan börjat. Ni borde oxå lära er den! Så kan vi dansa fram på gatan sen! Fram till krogen, på fest, på jobbet. yeeeeey. Haha jag är aspepp xD Men man lär sig himla bra bara av att kolla på filmen så:) Jag dansade alltså endel av natten igår oxå. Somnade kanske vid halv 8 at the morning.


Klev upp framåt 12 och åt frukost osv, drog ner till vågmannen för att repa med några slagverkisar! Inför spelningen på stöde musikvecka alltså. Vi ska köra; Tenta, Ragtime, In chains, the rhythmsong, sopbiten osv. Det blir mer rep på Ragen imorn. Den sitter nånstans i bakhuvet sen förut, men måste repas på för att komma ihåg.

Johan drog iväg på Harleyn och Mika gick nånstans. Jag, Memme, Micro (liten ugn) gick på stan sen. Jag köpte två filmer på rea, 2 för 99. Det var svårt att välja men det blev Stolthet och fördom och Syskonens Baudelaires olycksaliga liv (med Jim Carrey) :D Får ta två andra nästa gång^^ Vi letade efter memmes jacka som hon lämnat nånstans, köpte körv och gick en sväng till biblan och lånade "småtrollen och den stora översvämningen" :] (föregångaren till mumintrollen typ).






Sen cyklade jag o memme hem till mig o spelade o sjöng lite. Kollade på lite låtar som vi kan stå å spela nånstans med en hatt på marken.^^ Memme åker dock bort nu en vecka, så jag o samuel ska ta å spela lite nåndag istället:)  Vill ha pengar!

Dock fick jag två jobb idag kan man säga, två smågrejer. Mamman till barnen jag brukar vara barnvakt till på somrarna ringde. Så vi skulle höras framöver när de behöver hjälp med barnpassning. Sen ringde mamma och sa att hon pratat med kommunen och att jag kan få betalt för att ta hand om alvin (bror) nu när jag inte bor där. Så det ska jag eventuellt göra imorn då till att börja med:)  Det blir mycket barn för mig, både jobbigt och trevligt. eller, trevligt och trevligt.. kul och gulligt. lr nåt.

Now I gotta be a sleeper, every lonely heart has a keeper


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0