Update

Just det, Per var på mubba oxå. Han sommarjobbar  ju där:) Han lyssnade lite på kraa, gick tillbaks till handelsboden, kom tillbaks senare med en strut med murbergs-karameller som han gav till mig :D SötPer alltså^^ Så jag tog med mig dom till bion.

(Bilder från förra året)

Harry P och halvblodsprinsen var helt okej. Känns som att det fattades nåt, men. På ett ställe i filmen skrattade hela salongen. På några ställen skrattade nästan hela, så kul var den minsann. Sen grät man lite oxå bara för att det blir så. Fast inte Mao, hon höll sig för skratt typ xD närå, men aja.

Imorrn äre jobb och barnvaktning... jag orkar inte, suck. 

baby, maybe


Kommentarer
Ugn

Är barnen jobbiga?

2009-07-20 @ 23:00:59
Emma

Emma

oj haha

2009-07-21 @ 00:01:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0