Torsdagskväll

Den första jag såg när jag kom cyklandes ner till stadsfesten var Foppa. Man ba Tjaaaaa^^ meeen jag dissade honom och gick vidare istället. Tyvärr missade jag Willsons stöveldans... men sen träffade jag Anton som sa att han skulle dansa två ggr till, så jag fick se en annan dans iaf :D

Det var trevligt att komma ut lite och träffa massa folk!:) Även om jag var sjuk och inte orkade så mycket. Irene panik spelade sen oxå (med Jimmies mammas Johnny), de var riktigt bra! körde massa covers. Pontus skulle spruta eld under deras spelning, det såg jag fram emot. Men jag och kela gick iväg och pratade så vi missade det:P men jag har sett han elda förut^^

Sedan pratade jag lite med jimmies mamma och johnny, hemskt trevliga människor måste jag säga, träffade fler härliga folk och började sedan känna att jag borde gå hem och vila. Joinade Kage som skulle gå då och köpte subway-macka (<3) på vägen.

När jag kom hem vid halv 11 kom jag plötsligt på att jag cyklade ner till  stan. Så cykeln står ju förståss kvar där nere... jaja.

Nu ska jag VILA och se på HIMYM. <3  it's gonna be legendary!  High five!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

elrl

parle vous francais? je ne sais pas. pardon monsieur. okey let's dance!

RSS 2.0